Головна » Файли » Мої файли

спостереження
01.10.2013, 13:28

Спостереження

-  Як освітлена ділянка сонцем ранці,   а  як  -  увечері?

-  Чому на кінець осені прогулянки здійснюються при  електричному  освітленні?

-  Спостереження за напрямком вітру за допомогою прапорців,   повітряних  кульок,   вітрячків,   флюгера.

-  У вітряну погоду запропонувати дітям пробігти роти вітру. З'ясувати, чому важко було бігти. Повернутися обличчям до вітру. З'ясувати, який вітер - теплий чи  холод-ний.

-  Якою  стала  вода  у  водоймі   (холодною,   сірою)?

-  Як рухаються хмари і в який бік?   З'ясувати,  чому вони рухаються.   З яких хмар іде дощ?  Якого кольору  небо?

-  У якому місці сонце «встає», а у якому -  «сідає»?

-  Як  вітер   здіймає   сніг,   куди  його  несе,   де   більше снігу?   Що   утворюється   після   хуртовини?   З'ясувати, як   і  де  утворилися   кучугури  снігу.  

-  Прислухатися,   як гуде,   виє   вітер.

-  Чому  в  калюжах  замерзає   вода?

-  Спостереження  за  вітром (теплий - холодний, сильний  - слабкий, звідки  віє;  як   гойдаю-ться   лис­точки,   великі  й   маленькі  гілки).

-  Спостереження за хмарами (якого вони кольору, рухаються чи ні, близько чи далеко від землі). Що приносять  хмари?

-  Спостереження за кольором неба сонячного і по­хмурого дня.

-  Прогулянки до парку (лісу, саду). З'я­сування тих змін, що сталися з рослинами взи-мку (кругом сніг, тихо, одягнені у біле мереживо дерева, кущі; дерева простягли вгору до сизого неба оголені віти; пожовкло, потемніло листя на дубах; у зелено­му  вбранні   стоять   зажурені   со-сни,   ялинки   тощо).

-  Розпізнавання дерев (сосни, берези, липи) за їх зовнішніми ознаками (за кольором   кори,  гілками).

-  Розгляд бруньок тополі, бузку, каштанів на­прикінці зими: вони збільшилися, блищать. Повідоми­ти дітям, що весною на місці одних бруньок з'яв­ляться  листочки,   а  на  місці  інших   -  квітки.

-  Спостереження за першим снігом, за сніжинками (як вони падають, скільки мають про-мінців, на що схожі).

-  У морозну погоду прислухатись до того, як ри­пить сніг під ногами (наголосити, що сніг рипить тільки  у  морозну  погоду).

-  Як блищить сніг у сонячну погоду? Що станеть­ся  зі   сніжинкою,   якщо  її  потри-мати  на долоні?

-  Спостереження   за горобиною (чим вона приваблива, чому не слід обривати ягоди,   чим  горобина  відрізняється  від  берези); айстрами, жоржинами (порівняти квітки і листя цих рос-лин, повідомити, що айстри мають прості ли­стки,   жоржини  - складні); трав'янистими росли-нами, які найдовше квітнуть на  клумбі,  грядці; трав'янистими рослинами після  зав'януть        
Категорія: Мої файли | Додав: ds44
Переглядів: 828 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]