ВИХОВАТЕЛІ ПАНАСЕНКО  С,М, ІЛЬЇНА О.О.

ПРОВЕЛИ МАЙСТЕР КЛАС З АПЛІКАЦІЇ

Вихователі  ПАНАСЕНКО С.М.,іЛЬЇНА О.О. ДИСТАНЦІЙНО ГРАЮТЬ З ДІТЬМИ 

ВИХОВАТЕЛІ  ПАНАСЕНКО С.М.,ІЛЬЇНА О.О.дисанційно святкували з дітьми свято Пасхи. 

 

Вихователі  середньої групи  ПАДАЛКА  І.В.,КОВБАСЮК  О.В. рекомендують проводити з дітьми                                          будівельно-конструктивні ігри.

ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНА   ДІЯЛЬНІСТЬ  ДІТЕЙ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ  "ЯК МИ ВЕРБУ МАЛЮВАЛИ"

 

 

 

 

Вихователі молодшої групи ПАНАСЕНКО С,М,.ІЛЬЇНА О,О.проводять дистанційну роботу з дітьми та батьками :Вивчення вірша за допомогою мнемотехніки ,образотворчу діяльність "Веселий зайчик"

 

вихователі ПАДАЛКА І,В.,КОВБАСЮК О.В. допомагають дітям виготовити атрибути для театральної діяльності.

Вихователі БЄЛОЗЕРОВА  Є.А.,ВОРОНОВА Т,В, грають з дітьми в настольні ігри.

Вихователі Панасенко С.М.,ільїна О.О.допомагають батькам організувати дослідницьку роботу дітей вдома під час карантину.

STREAM-ОСВІТА:

МАТЕМАТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ

Здебільшого дослідницьку діяльність дітей організовують у природі. Однак не менш корисні та цікаві дітям дослідження в інших галузях — у мистецтві (експериментування з різними художніми матеріаламий техніками), мові (створення нових слів тощо) чи математиці. Як організувати математичні дослідження, дізнаєтеся з поданої статті.

З кожним роком stream-освіта стає все популярнішою серед педагогів дошкілля. Причин кіль­ка: тісна інтеграція різних освітніх напрямів (наприклад, різних видів мистецтва та ознайомлення -риродним довкіллям практична спрямованість акцент на дослідницькій діяльності, конструюванні, моделюванні, а також сюжетній грі як спо-перевірки зробленого на практиці (наприклад, малята змайстрували машинки і гаражі для них, «будували місто, а потім грають у відповідну сюжетну гру).

Дослідження використовуються в усіх освітніх напрямах 5ТРЕАМ: "Науки", "Технології", "Читання і письмо", "Інжиніринг", "Мистецтво", "Математика". У цій статті зробимо акцент саме на математиці.

На заняттях з математики дослідження проводять, починаючи з молодшого дошкільного віку. Вони допомагають поглибити знання дітей, виявити і дослідити окремі випадки, які виникають під час ознайом­лення з математичними поняттями, показати можливості практичного застосування набутих знань.

На відміну від уже звичних дослідів з ознайомлення з природним довкіллям, об'єктами дослідження на заняттях з математики є переважно геометричні фігури і числа. Такі досліди не потребують спец­обладнання, однак, як і природничі, вимагають ретельної підготовки й обов'язкового обговорення для формулювання висновків, аналізу результатів. Пропонуємо авторську класифікацію дослідів у математиці.

Види дослідів:

  • Досліди з виявлення властивостей
  • Досліди-ілюстрації
  • , Досліди-здивування
  • Дослїди-моделювання
  • Досліди-порівняння
  • Досліди-пояснення
  • Досліди для перевірки припущень

 

 Щоб дітям було цікаво.

 

ІГРИ ДЛЯ КМІТЛИВИХ МАЛЮКІВ ТА ЇХ БАТЬКІВ.

Прагнете, аби ваші син чи доня зростали розумними, К кмітливими, винахідли­вими? Наповнюйте цікавим спілкуванням кожну вільну хвилину: під час поїздки в транспорті, в черзі до лікаря, дорогою до дитсадка й додому, перед сном.

У пригоді стануть словесні ігри, що розвивають логічне й творче мислення. Захопливіше грати в них усією родиною!

ЗНАЙДИ ПРЕДМЕТ

Гра формує в дітей здатність знаходити предмети за спільною ознакою.

Дорослий називає ознаку, а дитина добирає назви пред­метів, які їй відповідають.

Наприклад:

  • холодний — бурулька, мо­розиво, холодильник то­що;
  • міцний — сон, панцир, двері тощо.
  • ПОРИ РОКУ
  • Дошкільнята вчаться групувати пред­мети та явища за спільними ознаками кожної пори року.
  • Дитина має назвати якомога більше предме­тів чи об'єктів, які стосуються певної пори року. Наприклад:
  • • Зима: лижі, сніговик, рукавички, бурулька, ковзани, санки, новорічна ялинка...
  • Весна: вербові котики, проліски, бруньки на деревах, струмочки.
  • Літо: панамка, ромашка, малина, метелик, пляж.
  • Осінь: жовте листя, дощ, гриб, листопад, туман, парасолька.
  • З'ЄДНАЙ СЛОВА
  • Під час цієї гри діти вчаться знаходи­ти предмети, що мають спільні озна- і ки одночасно з кількома іншими предме- \ тами, та встановлювати зв'язки між ними.

Дорослий називає два предмети чи об'єкти, а дитина добирає і називає такі, що є "перехідни­ми містками" між першим і другим, тобто мають чіткий логічний зв'язок із заданими об'єктами.

Наприклад:

  • шапка — голова — зачіска — перукарня;
  • лійка — квітка — клумба — букет;
  • борошно — торт — свічки — день наро­дження;

дерево — папір — книжка — бібліотека;

. • олівець — малюнок—художник—виставка.

ДЕТЕКТИВИ

Гра допомагає формувати в дітей умін­ня знаходити та називати спільні ознаки двох або кількох предметів.

Дорослий називає два або кілька предметів та пропонує малюку знайти між ними схожість.

Наприклад:

  • м'яч — сонце (кругла форма);
  • жаба — огірок (зелений колір)]
  • човен — яхта (водний транспорт)]
  • вата — подушка (м'які). Правильних відповідей може бути кілька!

ЩО В КРУЗІ

Гра розвиває вміння виділяти у довкіл- І лі предмети та об'єднувати їх за певними ознаками.

Дитині пропонують назвати об'єкти, що вхо­дять до певного круга, як-от: дитячий садок, школа, місто, країна, океан, ліс, планета...

Наприклад:

  • круг — місто: магазини, музеї, універси­тети, стадіони, парки, багатоповерхові бу­динки;
  • круг — океан: риби, водорості, мушлі, кра­би, кораблі тощо.