ВИХОВАТЕЛІ ПАНАСЕНКО С,М, ІЛЬЇНА О.О.
ПРОВЕЛИ МАЙСТЕР КЛАС З АПЛІКАЦІЇ
Вихователі ПАНАСЕНКО С.М.,іЛЬЇНА О.О. ДИСТАНЦІЙНО ГРАЮТЬ З ДІТЬМИ
ВИХОВАТЕЛІ ПАНАСЕНКО С.М.,ІЛЬЇНА О.О.дисанційно святкували з дітьми свято Пасхи.
Вихователі середньої групи ПАДАЛКА І.В.,КОВБАСЮК О.В. рекомендують проводити з дітьми будівельно-конструктивні ігри.
ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ "ЯК МИ ВЕРБУ МАЛЮВАЛИ"
Вихователі молодшої групи ПАНАСЕНКО С,М,.ІЛЬЇНА О,О.проводять дистанційну роботу з дітьми та батьками :Вивчення вірша за допомогою мнемотехніки ,образотворчу діяльність "Веселий зайчик"
вихователі ПАДАЛКА І,В.,КОВБАСЮК О.В. допомагають дітям виготовити атрибути для театральної діяльності.
Вихователі БЄЛОЗЕРОВА Є.А.,ВОРОНОВА Т,В, грають з дітьми в настольні ігри.
Вихователі Панасенко С.М.,ільїна О.О.допомагають батькам організувати дослідницьку роботу дітей вдома під час карантину.
STREAM-ОСВІТА:
МАТЕМАТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
Здебільшого дослідницьку діяльність дітей організовують у природі. Однак не менш корисні та цікаві дітям дослідження в інших галузях — у мистецтві (експериментування з різними художніми матеріаламий техніками), мові (створення нових слів тощо) чи математиці. Як організувати математичні дослідження, дізнаєтеся з поданої статті.
З кожним роком stream-освіта стає все популярнішою серед педагогів дошкілля. Причин кілька: тісна інтеграція різних освітніх напрямів (наприклад, різних видів мистецтва та ознайомлення -риродним довкіллям практична спрямованість акцент на дослідницькій діяльності, конструюванні, моделюванні, а також сюжетній грі як спо-перевірки зробленого на практиці (наприклад, малята змайстрували машинки і гаражі для них, «будували місто, а потім грають у відповідну сюжетну гру). |
Дослідження використовуються в усіх освітніх напрямах 5ТРЕАМ: "Науки", "Технології", "Читання і письмо", "Інжиніринг", "Мистецтво", "Математика". У цій статті зробимо акцент саме на математиці.
На заняттях з математики дослідження проводять, починаючи з молодшого дошкільного віку. Вони допомагають поглибити знання дітей, виявити і дослідити окремі випадки, які виникають під час ознайомлення з математичними поняттями, показати можливості практичного застосування набутих знань.
На відміну від уже звичних дослідів з ознайомлення з природним довкіллям, об'єктами дослідження на заняттях з математики є переважно геометричні фігури і числа. Такі досліди не потребують спецобладнання, однак, як і природничі, вимагають ретельної підготовки й обов'язкового обговорення для формулювання висновків, аналізу результатів. Пропонуємо авторську класифікацію дослідів у математиці.
Види дослідів:
- Досліди з виявлення властивостей
- Досліди-ілюстрації
- , Досліди-здивування
- Дослїди-моделювання
- Досліди-порівняння
- Досліди-пояснення
- Досліди для перевірки припущень
Щоб дітям було цікаво.
ІГРИ ДЛЯ КМІТЛИВИХ МАЛЮКІВ ТА ЇХ БАТЬКІВ.
Прагнете, аби ваші син чи доня зростали розумними, К кмітливими, винахідливими? Наповнюйте цікавим спілкуванням кожну вільну хвилину: під час поїздки в транспорті, в черзі до лікаря, дорогою до дитсадка й додому, перед сном.
У пригоді стануть словесні ігри, що розвивають логічне й творче мислення. Захопливіше грати в них усією родиною!
ЗНАЙДИ ПРЕДМЕТ
Гра формує в дітей здатність знаходити предмети за спільною ознакою.
Дорослий називає ознаку, а дитина добирає назви предметів, які їй відповідають.
Наприклад:
- холодний — бурулька, морозиво, холодильник тощо;
- міцний — сон, панцир, двері тощо.
- ПОРИ РОКУ
- Дошкільнята вчаться групувати предмети та явища за спільними ознаками кожної пори року.
- Дитина має назвати якомога більше предметів чи об'єктів, які стосуються певної пори року. Наприклад:
- • Зима: лижі, сніговик, рукавички, бурулька, ковзани, санки, новорічна ялинка...
- Весна: вербові котики, проліски, бруньки на деревах, струмочки.
- Літо: панамка, ромашка, малина, метелик, пляж.
- Осінь: жовте листя, дощ, гриб, листопад, туман, парасолька.
- З'ЄДНАЙ СЛОВА
- Під час цієї гри діти вчаться знаходити предмети, що мають спільні озна- і ки одночасно з кількома іншими предме- \ тами, та встановлювати зв'язки між ними.
Дорослий називає два предмети чи об'єкти, а дитина добирає і називає такі, що є "перехідними містками" між першим і другим, тобто мають чіткий логічний зв'язок із заданими об'єктами.
Наприклад:
- шапка — голова — зачіска — перукарня;
- лійка — квітка — клумба — букет;
- борошно — торт — свічки — день народження;
• дерево — папір — книжка — бібліотека;
. • олівець — малюнок—художник—виставка.
ДЕТЕКТИВИ
Гра допомагає формувати в дітей уміння знаходити та називати спільні ознаки двох або кількох предметів.
Дорослий називає два або кілька предметів та пропонує малюку знайти між ними схожість.
Наприклад:
- м'яч — сонце (кругла форма);
- жаба — огірок (зелений колір)]
- човен — яхта (водний транспорт)]
- вата — подушка (м'які). Правильних відповідей може бути кілька!
ЩО В КРУЗІ
Гра розвиває вміння виділяти у довкіл- І лі предмети та об'єднувати їх за певними ознаками.
Дитині пропонують назвати об'єкти, що входять до певного круга, як-от: дитячий садок, школа, місто, країна, океан, ліс, планета...
Наприклад:
- круг — місто: магазини, музеї, університети, стадіони, парки, багатоповерхові будинки;
- круг — океан: риби, водорості, мушлі, краби, кораблі тощо.