ШАНОВНІ БАТЬКИ !

З 25.05 2020 року ПЛАНУЄТЬСЯ ВІДНОВЛЕННЯ РОБОТИ ДИТЯЧИХ САДОЧКІВ У ПРИСУТНОСТІ ДІТЕЙ 

             З МЕТОЮ НАЛЕЖНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ДИТЯЧОГО САДКА В УМОВАХ КАРАНТИНУ,ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ' ДІТЕЙ ТА ПЕРСОНАЛУ ЗАКЛАДУ ПРОСИМО ВІЛПОВІСТИ (ТАК ЧИ НІНА ЗАПИТАННЯ У ЗАПРОПОНОВАНОМУ ПОРЯДКУ.

1.Чи плануєте відвідування дитсадка Вашою дитино,починаючи з 25 травня?

2.Чи хворіє на даний час  хтось з членів сім'ї  на простудні чи інфекційні захворювання?

3.Чи була Ваша дитина та/або  хтось  з хворою людиною /були на самоізоляції упродовж останніх 3-х тижнів?

4.Чи відсутні наразі  у Вашої дитини  ознаки хвороби (нежить,кашель, підвищена температура тіла,погане самопочуття)?

5.Чи плануєте відвідування дитсадка Вашою дитиною влітку:

-червень

-липень

серпень?

      Підтверджую достовірність наданою мною інформації та розумію свою відповідальність.

Дякуємо за розуміння

Подбаємо про наших дітей разом!

Адміністрація ЗДО №44

ПРОХАННЯ ЗАПОВНИТИ ТА ВІДДАТИ ВИХОВАТЕЛЯМ.

Інформативні повідомлення

Ви хователі  середньої групи ПАДАЛКА і.В.,КОВБАСЮК  О.В. провели  конкурс через VIBER "СВЯТО СВЯТОЇ ПАСХИ" 

     

 

 

 

 

Увага! Шановні батьки !

 

З 01 вересня 2019р. згідно рішення сесії міської ради від 14.06.2019р. №2000 « Про зміну типу Херсонського ясла-садка №44 комбінованого типу Херсонської міської ради та затвердження його Статуту в новій редакції» змінено тип Херсонського ясла-садка № 44 комбінованого типу Херсонської міської ради на Херсонський заклад дошкільної освіти № 44 Херсонської міської ради.

 

Порядок

організації пропускного режиму та

правил відвідування

Херсонського ясел-садка №44

комбінованого типу

Херсонської міської ради

 

1.Загальні засади

1.1.Порядок організації пропускного режиму та правил відвідування ясел-садка (далі – Порядок) розроблено відповідно до частини першої статті 22 Закону України «Про загальну середню освіту»,абзацу першого статті 7 Закону України «Про дошкільну освіту»,керуючись пунктами 1,2 пукту «а» статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,положенням про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти,затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017р.№1669,Рішення виконавчого комітету Херсонської міської ради від 19.06.2018 №204 ««Про затвердження Примірного порядку пропускного режиму та правил відвідування закладів освіти м.Херсона», з метою створення безпечних умов для дошкільників , працівників ясел-садка, запобігання небезпечним ситуаціям, проникненню сторонніх осіб, виносу (вивозу) майна закладу, виникненню порушень санітарно-епідеміологічного режиму та громадського порядку, враховуючи географічне розташування Херсонської області як прикордонної, – попередження можливих терористичних актів та інших протиправних дій стосовно працівників та вихованців ясел-садка.

Пропускний режим-сукупність заходів і правил, що запобігають можливості несанкціонованого проходу сторонніх осіб,проїзду транспортних засобів, виносу(вивозу)майна на територію чи з території закладу.Пропускний режим передбачає комплекс спеціальних заходів,направлених на підтримання та забезпечення встановленого порядку діяльності закладу, визначає порядок пропуску працівників, вихованців закладу,їх батьків або осіб, що їх замінюють та інших відвідувачів дошкільного закладу.

1.2. Порядок встановлює доступ працівників, вихованців закладу, їх батьків або осіб, що їх замінюють та інших відвідувачів дошкільного закладу на територію та в приміщення закладу, а також порядок занесення та винесення матеріальних цінностей, в’їзду (виїзду)автотранспорту.

1.3. Контроль і забезпечення дотримання пропускного режиму покладається на завгоспа згідно наказу директора.

1.4. Охорона приміщень забезпечується сторожами ясел-садка.(в робочі дні-по графіку чергування,у вихідні та святкові дні-цілодобово)

1.5.Загальний контроль, організація і забезпечення дотримання пропускного режиму покладається на директора ясел-садка.

1.6. Виконання вимог, що визначаються даним порядком є обов’язковими для всіх працівників, які постійно або тимчасово працюють у яслах-садку , вихованців та їхніх батьків або осіб, які їх замінюють, всіх юридичних та фізичних осіб, що виконують свою діяльність чи знаходяться з інших причин на території та у приміщеннях ясел-садка №44.

1.7. З метою ознайомлення відвідувачів ясел-садка №44 зпропускним режимом і правилами відвідування даний Порядок розміщується в батьківсьеих куточках кожної вікової групи і на офіційному інтернет-сайті закладу. Батьки вихованців ознайомлюються з даним Порядко під підпис.

2.Організація пропусного режиму в ясла-садку№44

2.1.Загальна організація .

2.1.1.Вхід на територію та в приміщення ЗДО дозволяється :

-працівникам з 06:50 (кухарям 05:50) до 18 :30

-вихованцям та їх батькам або особам,що їх замінюють 07:00 до 18:30

-відвідувачам, які не є учасниками освітнього процесу та батькам з особистих питань згідно графіку прийому громадян.

У разі виробничої необхідності (ремонтні роботи, заміна обладнання )у вихідні та святкові дні-за письмовим дозволом директора

2.1.2.Вхід у приміщення здійснюється:

-працівниками та відвідувачами через центральний вхід;

-працівники харчоблоку- через службовий вхід до харчоблоку.

-вихованцями та їх батьками або особами,що їх замінюють:

до групи №1,№2,№3,№4,№5 –через центральний вхід;

до групи №6-через вхід до групи;

2.1.3.В робочі дні вхід до харчоблоку відкривають та закривають кухарі .

2.1.4.У вихідні та святкові дні Центральний та службовий вхід закриті цілодобово.

2.1.5.З 07:00 до 17 :00 пропуск до закладу здійснюється через чергового за графіком.

2.1.6.з 17:00 жо 18:30 відповідальність за знаходження осіб в приміщенні ЗДО несе черговий сторож.

1.1.7. Хвіртка зі сторони вул.Вишневої відкрита з 06:30 до 08:30 та з 16:00 до 18:30

2.2.Пропускний режим для працівників закладу.

2.2.1.Вихователі приймають /віддають дитину особисто батькам або особам, які їх замінюють.У разі,якщо дитину забирає інша особа,батьки зобов’язані надати вихователю письмову заяву та заздалегідь повідомити, що на їх прохання за дитиною прийде інша особа(вказати П.І.Б.особи та ким дитині доводиться вона)

2.2.2.Педагоги зобов’язані заздалегідь попередити адміністрацію закладу про незаплановані/заплановані зустрічі з батьками,а також про час місце та мету.Адміністрація закладу зобов’язана заздалегідь попередити чергового сторожа або відповідальну особу про час запланованих зустрічей з батьками.

2.2.3.Працівники зобов’язані проявляти пильність при появі сторонньої особи в приміщенні або на території закладу провести, зателефонувати до адміністрації ЗДО.

2.2.4. Працівники зобов’язані слідкувати, щоб був закритий вхід до приміщення після виходу/повернення дітей з прогулянки.

2.2.5. Працівникам заборонено залишати відчинені двері, хвіртки, впускати на територію чи в приміщення невідомих осіб; залишати без супроводу відвідувачів ЗДО .

2.3.Пропускний режим для батьків вихованців або осіб,що їх замінюють.

  1. Батьки вихованців або особи, які їх замінюють,з особистих питань до адміністрації закладу проходять через центральний вхід згідно графіку прийому громадян, за попередньою домовленістю або за необхідністю.

2.3.2.Вихованці разом з батьками або особами ,що їх замінюють зобов’язані прийти не пізніше 8:15 години.У разі запізнення батьки зобов’язані попередити вихователя про причину запізнення,допуск до групи здійснюється за домовленістю з вихователем.

2.3.3. Батьки зобов’язані дотримуватись режиму роботи групи ,яку відвідує дитина , за потребою забирати протягом робочого дня зателефонувавши вихователю.

2.3.4.БАТьки зобов’язані особисто приводити/забирати дитину із ЗДО,у разі , якщо дитину забирає інша особа батьки зобов’язані надати вихователю письмову заяву, погоджену директором та зазделегіть його повідомити,що на їх прохання за дитиною прийде інша особа .

2.3.5.Батькам не дозволяється приходити до закладу з крупно-габаритними сумками чи валізами та свійськими тваринами.

2.3.6.Особисті питання до вихователів вирішуються з 07:00 до 8: 30 годин.В інший час педагог працює з групою дітей і його не рекомендується відволікати.

2.3.7.Для батьків новоприбулих дітей протягом адапційного періоду встановлюється пропускний режим за домовленістю з вихователем.

2.3.8.Батькам та особам ,що їх замінюють, забороняється залишати без нагляду своїх дітей, залишати відкритими двері в приміщеннях закладу та групи.

2.4.Контрольно-пропускний режим для відвідувачів закладу

2.4.1. Відвідувачі проходять у будівлю ЗДО тільки через центральний вхід.

2.4.2. Особи, не пов’язані з освітнім процесом, які відвідують ЗДО за службовою необхідністю, пропускаються при пред’явленні документа державного зразка, що посвідчує особу, за погодженням з директором закладу (особою, що його заміняє), і залишають запис у журналі обліку відвідувачів (далі – Журнал).

2.4.3. Посадові особи, які прибули до ЗДО з перевіркою, пропускаються після з’ясування підстав проведення перевірки та при пред’явленні документа, що посвідчує особу, та супроводжуються до директора або заступника директора після відповідної реєстрації в Журналі.

2.4.4. Групи осіб, що відвідують ЗДО для проведення і участі в масових заходах, семінарах, конференціях, оглядах тощо, допускаються у будівлю закладу за розпорядженням директора та з відповідною реєстрацією а журналі.

2.4.5. На прийом до директора ЗДО, за попередньою домовленістю або в дні прийому відвідувачі пропускаються:

- в одязі, прийнятому в державних установах;

-з виключеними мобільними телефонами;

- в адекватному стані (визначається візуально).

2.4.6. Для виклику працівника ЗДО або представника адміністрації необхідно натиснути кнопку дзвінка.Черговий реєструє відвідувача та супроводжує викликає необхідну особу.

2.4.7. При відвідуванні ЗДО відвідувач зобов’язаний за проханням відповідальної особи надати на візуальний огляд принесені з собою речі, які викликають підозру, для недопущення внесення в будівлю ЗДО алкоголю, наркотичних, вибухонебезпечних, легкозаймистих, отруйних речовин і рідин, заборонених для зберігання та перенесення без спеціального дозволу предметів, зброї та боєприпасів тощо.

2.4.8. У випадку виявлення у відвідувача або в його речах зброї, речовин, рідин, небезпечних предметів, відповідальна особа затримує відвідувача і доповідає про випадок представнику адміністрації ЗДО та діє у відповідності до отриманих вказівок.

2.4.9. У разі виникнення конфліктних ситуацій, пов’язаних із допуском відвідувачів до будівлі ЗДО, відповідальна особа діє за вказівками директора закладу або його заступника.

2.4.10. Прохід територією ЗДО дозволено лише відвідувачам навчального закладу. Без відповідного дозволу адміністрації знаходження на території ЗДО та прохід нею стороннім особам заборонено.

2.5. Пропускний режим для автотранспортних засобів

2.5.1. Порядок в’їзду/виїзду автотранспорту на територію ЗДО здійснюється за розпорядженням директора.Завезення продуктів здійснюється згідно графіку та маршруту.

2.5.2. Допуск без обмежень на територію ЗДО дозволяється автомобільному транспорту екстрених і аварійних служб, швидкій медичній допомозі, службі охорони, поліції тощо.

2.5.3. Паркування автомобільного транспорту на території ЗДО без дозволу адміністрації заборонено.

3.Правила поведінки відвідувачів ясел-садка

3.1. Відвідувачі, що знаходяться в приміщенні ЗДО зобов’язані:

3.1.1. Зберігати встановлений порядок і дотримуватися норм поведінки в громадських місцях.

3.1.2. Не допускати виявлення неповажного ставлення до педагогічного та обслуговуючого персоналу, дошкільників та інших відвідувачів ЗДО.

3.1.3. Виконувати законні вимоги та розпорядження адміністрації та працівників ЗДО.

3.1.4. Не створювати перепон належному виконанню адміністрацією, працівниками ЗДО їх службових обов’язків.

3.1.5 Зберігати черговість на прийомі до директора (за винятком осіб, яким надано право позачергового прийому).

3.1.6. Бережливо ставитися до майна ЗДО, зберігати чистоту, тишу та порядок в приміщенні навчального закладу.

3.1.7. При вході до будівлі ЗДО відвідувачі, що мають при собі кіно- і фотознімальну, звуко- і відеозаписуючу апаратуру, а також переносну комп’ютерну й оргтехніку зобов’язані зареєструвати технічні засоби у відповідальної особи з метою контролю за виносом матеріальних цінностей з будівлі ЗДО.

3.2. Відвідувачам ЗДО забороняється: